tisdag, januari 29, 2008

Snyggt från MIO


Idag har jag, av en anledning jag inte vill avslöja just nu, varit på Mio:s huvudkontor i Tibro. Där såg jag detta soffbord [Pond] fast med svart stativ. Vanligtvis är jag allergisk mot glasbord men detta var riktigt snyggt! Exponerat tillsammans med en svart matta och en lite mindre svart lädersoffa såg det riktigt tufft ut. Egentligen gillar jag nog inte skinn/lädersoffor heller men det är nog bara att inse att i rätt miljöer och med rätt accessoarer så kan det mesta bli snyggt! Perfekt att ha på någon yta där hemma som man inte "kan" använda till något praktiskt, eller i loungen, eller bara för att det är snyggt, eller bara för att... det finns tusen anledningar. Snyggt är det iallafall!
Bilden kommer från www.mio.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du! Tibro säger du... jag har också varit på huvudkontoret några gånger. :-D Nu blev jag ju lite nyfiken på vad du gjorde där... Ha det toppenbra!